Veel gestelde vragen

Het gebeurt steeds vaker dat klanten diversificeren bij Tolzo. Men start bijvoorbeeld met eenvoudig Telefoon-Antwoorddienst maar al snel blijkt dat een mailing ook moet worden nagebeld. Niet heel veel later moet een openstaande posten lijst worden nagebeld en blijkt het eigenlijk ook wel handig als Tolzo (een deel van) de klantenservice gaat verzorgen. Op een bepaald moment ontstaat dan de behoefte aan een eigen medewerker maar dan bij Tolzo. Groot voordeel is dat de klant van Tolzo zich uitsluitend kan concentreren op de eigen business, deze eigen medewerker ook als zodanig kan sturen en managen en geen omkijken heeft naar personeelsmanagement en dat de kosten tevens substantieel lager zijn dan wanneer de medewerker op de eigen payroll staat. Creëer je eigen backoffice bij Tolzo, bel vandaag nog voor meer informatie.
Tijdens een intakegesprek bepalen we samen het belscript, het profiel van de agents, de doelen en de planning. Vervolgens wordt na goedkeuring door beide partijen een test gedaan om alle puntjes op de i te zetten. Ondertussen worden de juiste agents geselecteerd en na de test, kan er worden gestart. In de meeste gevallen wordt door onze opdrachtgever een 'belplatform' ter beschikking gesteld. Groot voordeel daarvan is dat de mensen van Tolzo in het systeem van de klant werken waardoor zaken als monitoring, het beheren van adressen etc. automatisch georganiseerd zijn. Uiteraard kan hier in overleg desgewenst van worden afgeweken. Op maandelijkse basis wordt geëvalueerd en bijgestuurd. Onder telefonische verkoop verstaan wij cold calling maar zeker zeker ook warm/hot calling. Denk bij het laatste aan upsell onder bestaande klanten, conversie van een trial licentie naar een betaalde licentie, abonnementsverkoop etc. etc. Naast telefonische verkoop, kan Tolzo ook telefonisch (markt)onderzoek verzorgen.
Tenzij anders met u afgesproken, krijgen bellers buiten openingstijden een algemeen bericht te horen. In dit bericht wordt geen bedrijfsnaam genoemd en meegedeeld dat het bedrijf op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar is. Het is ook mogelijk om een persoonlijke meldtekst aan te laten zetten. We bespreken graag alle mogelijkheden met u.
Ja, Tolzo is nieuw. Begin 2012 hebben de twee initiatiefnemers hun krachten gebundeld met Tolzo als trots resultaat. Deze initiatiefnemers hebben jarenlange ervaring in business support (callcenters, technische dienstverlening en administratieve oplossingen voor ZZP en MKB in Nederland en Suriname). Vanuit die expertises is Tolzo gestart met de drie diensten:
  • telefoon-antwoorddienst
  • helpdesk-/klantenservice
  • boekhoudservice
Dat is heel simpel. Tolzo is een specialist met ervaring, heeft alle faciliteiten in huis en kan deze dienst voor een substantieel lagere prijs leveren dan wanneer u het intern organiseert. Hoe kan dat? Bel ons dan verklappen we onze succesformule. Of het nu uw klantenservice of uw technische helpdesk betreft, we kunnen het allemaal. Maak vandaag nog een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek bij u op de zaak.
We kunnen op diverse manieren de doorschakeling inregelen. Wanneer u een abonnement sluit met Tolzo, zullen we u binnen ca. 48 uur bellen om uw wensen te horen zodat we de opstelling maken die bij uw situatie past. Vervolgens gaan we voor u inkomende telefoongesprekken opnemen. Van elk gesprek ontvangt u een email met daarin zaken als tijdstip van het gesprek, naam van de beller, telefoonnummer van de beller, en een korte beschrijving van het gesprek en de gewenste actie.
We zorgen ervoor dat uw telefoontjes door één en dezelfde persoon worden opgenomen. Uiteraard kan het voorkomen dat 'uw' telefoniste even naar het toilet is, een dagje ziek is, vakantie heeft e.d. We zorgen dat 'uw' telefoniste zoveel mogelijk een vaste 'back-up' heeft.
Tolzo kan u tegen zeer betaalbare tarieven op topniveau 'ontzorgen'. Bovendien krijgt u bij ons een eerlijke prijs en geen verrassende extra's. Voor het maandabonnement dat u kiest, worden de afgesproken telefoontjes beantwoord en gerapporteerd. Heeft u behoefte aan meer telefoontjes per maand, geen enkel probleem, we wijzigen het abonnement naar uw behoefte.
Dat is geen enkel probleem. In de vakantieperiode kan de bezetting op uw kantoor wat minder zijn waardoor telefonische opvang nodig is. Een abonnement is iedere maand opzegbaar. Bel voor de mogelijkheden: 073-2020221.
Uiteraard tijdens kantooruren (werkdagen van 9:00u - 17:00u) maar in principe zij alle andere tijden bespreekbaar. Wilt u op andere tijden gebruikmaken van de Tolzo telefoon-antwoorddienst, bel dan met 073-2020221.
Uiteraard in het Nederlands. Andere talen zijn bespreekbaar. Bel even voor meer informatie: 073-2020221.